Servicii

Oferim suport tehnic atat pe baza de abonament lunar (SLA) cat si on-demand (interventie la cerere).

Suportul Tehnic oferit include printre altele:

–          Monitorizarea infrastructurii IT, a aplicatiilor si a echipamentelor;

–          Realizarea unui inventar complet al componentelor hardware si licentelor software;

–          Servicii si administrare hardware si software complete;

–          Implementarea de solutii de securitate a retelei si serverelor;

–          Solutii de securizare a continutului (solutii antivirus, filtrare web si e-mail);

–          Protejarea informatiilor prin back-up centralizat si automat;

–          Implimentarea de solutii back-up centralizat, solutii back-up online (spatiu pana la 500GB);

–          Interventii lunare nelimitate;

–          Administrare integrala hardware si software: diagnosticare, reparatie si inlocuire echipamente;

–          Consultanta tehnica privind inlocuirea echipamentelor;

–          Intretinere si mentenanta echipamente;

–          Administrare, configurare si optimizare sisteme de operare si aplicatii;

–          Echipamente similare oferite gratuit pe durata reparatiei;

–          Vizite lunare obligatorii de intretinere si optimizare a statiilor de lucru;

–          Helpdesk – suport tehnic (telefonic / email / messenger);

Timp de interventie (on-site): intre 1 – 24 ore (in functie de nivelul contractual agreat).

Training personal client

– instruirea angajatilor in utilizarea de echipamente si aplicatii IT;

Furnizare echipamente Hard&Soft, Consumabile While the lower number of titles can be explained by the different statute of limitations on copyright, it seems odd that amazon is charging even a nominal fee for actual public domain works released outside trackingapps.org of the u