Servicii Profesionale

Servicii oferite de MS Net companiilor :

Administrarea sistemelor de calcul

–          Instalare si configurare software si hardware sisteme si echipamente periferice;

–          Mentenanta software sisteme (sistem de operare Windows,Linux,OS2,Android);

–          Verificarea periodica a starii de functionare a tuturor echipamentelor. Corectarea problemelor constatate, recomandari pentru imbunatatirea performantelor si eficientizare, acolo unde este cazul;

–          Service garantie si post garantie la sediul clientului.

Administrarea si mentenanta retelei

–          Administrare si mentenanta: domeniu de retea, servere, echipamente retele, conectivitate;

–          Optimizarea accesului internet. Distributia conexiunii (conexiunilor) in cadrul retelei;

–          Monitorizarea traficului, limitarea si/sau restrictionarea accesului anumitor utilizatori, filtrare de continut, filtrare Antivirus si Antispyware, etc.

Administrarea si mentenanta echipamentelor periferice, imprimante, multifunctionale, scannere, proiectoare, etc.

–          Instalare si configurare;

–          Mentenanta periodica si aprovizionare consumabile;

–          Service garantie si post garantie la sediul clientului.

Suport pentru achizitiile IT.

–          Achizitionarea si/sau consultanta la achizitiile de sisteme, componente hardware, periferice, solutii software. Garantie si post-garantie la sediul clientului.

Suport tehnic de tip help-desk

–          Rezolvarea incidentelor semnalate prin telefon, remote sau in timpul vizitelor la sediul clientului;

–          Asistenta in utilizarea calculatoarelor si a altor echipamente IT (configurari, instalari software, mesaje de eroare, etc).

Securitatea informatiei

–          Implementarea si administrarea de solutii Antivirus, Antispam, AntiSpyware, Firewall;

–          Backup periodic cu solutii profesionale (solutii de backup automat proprietare IT Assist sau furnizate de partenerii nostri);

–          Devirusari, recuperari de date, etc.

Managed Services (Servicii gestionate de Ms Net)

–          Solutii de Back-up;

–          Solutii VPN;

–          Solutii de securitatea datelor/informatiei;

–          Solutii de virtualizare aplicatii sau servere.

Solutii de conectivitate si interoperabilitate

–          VPN (Virtual Private Network) pentru accesul de la distanta la resursele din reteaua dumneavoastra in conditii de deplina siguranta;

–          Configurarea echipamentelor mobile pentru accesarea de la distanta a resurselor interne (fisiere, email, etc).

Solutii de virtualizare aplicatii sau servere

–          Solutii de virtualizare pe platforme Microsoft;

–          Solutii de virtualizare pe platforme open source.

Gazduire WEB si serviciul email

–          Website, mentenanta si administrarea serverelor pe care este gazduit site-ul;

–          Email: Instalare, administrare si mentenanta pentru server de email, mentenanta casutelor de email;

–          Functionalitati suplimentare oferite:

–          WEBMAIL: Solutie de acces email prin interfata WEB pentru accesul de la distanta sau din afara retelei in conditii de maxima siguranta;

–          Filtrare antispam si antivirus;

–          Email forward;Arhivarea automata a mesajelor email trimise/primite;

–          Suport protejare zone acces site cu user si parola;

–          Statistici trafic website;

Mentenanţa hardware şi software consta în inspectarea lunară a sistemelor informatice în scopul întreţinerii, remedierea defectelor constatate, înlocuirea consumabilelor atunci când este necesar, configurări/reconfigurări pentru eficientizarea soluţiilor IT.
Mentenanţa include şi intervenţii de asistentă tehnică la cerere de ori câte ori este necesar. Numărul solicitărilor pentru remedierea defecţiunilor IT este nelimitat însă soluţia de remediere este aleasă de către furnizor (telefonic, email, intervenţii de la distanţă, deplasări la sediul clientului).
Consultanta se executa pe baza unei analize in care trebuie sa ni se asigure accesul la informaţiile necesare.Consultanta se concretizeaza in întocmirea unui raport ce conţine analiza precum şi un set de recomandări şi modalităţi de implementare.
Implementarea prin intermediul furnizorului este opţională clientul putând folosi raportul de consultanţă în selectarea furnizorului preferat.

Auditare gratuita.

Chiar de la inceputul colaborarii MS Net va propune un audit al infrastructurii IT de care puteti beneficia in mod gratuit. In urma concluziilor acestui audit prezentate sub forma unui raport de audit putem sa construim un plan de actiuni (in limita bugetului pe care doriti sa-l alocati) de aducere in cel mai scurt timp a infrastructurii IT la un standard care sa permita eficientizarea activitatii curente in compania dvs.

Auditarea infrastructurii IT

–          Auditarea situatiei curente infrastructura IT;

–          Analiza nevoilor clientilor pentru a determina serviciile necesare (conectivitate, mobilitate, comunicatii critice, securizare, up-time garantat, alte cerinte specifice);

–          Design infrastructura IT bazat pe nevoile reale ale organizatiei si pe modelul de maxima eficienta obtinuta printr-o infrastructura IT corecta;

–          Raport cu recomandari pe baza diferentelor (gap analysis) dintre situatia constatata prin audit si design-ul corect al infrastructurii;Stabilirea de comun acord a planului de implementare a schimbarilor propuse precum si a bugetului necesar. In the 1980s, hirsch helped develop a framework for teaching content https://buyessayonline.ninja called core knowledge, which about 1,000 schools were using for many years